O le togalaau

Manulele gaogao ma mea sese: pe faapefea ona le pau i se mailei matautia

O manu felelei i soo se mea e tosina mai ai le gauai faapitoa a tagata o le uluai meaai, aua e mafai ona kuka, falai, kuka, faamasima ma faamago. O le mea e leaga ai, i le natura o loʻo i ai ni puʻupuʻu manogi ma pala, e masani ona pa'ū i totonu o le ato i tagata e le masani ai mushroom pickers. Ae e te lei alu i totonu o le vaomatua, o le a sili atu le atamai le iloa o moa meli e ola i le teritori o loʻo tatou nonofo ai.

O faʻapogai autu o le faʻamaʻaina e maso anufe e tutupu i le tele o itula pe a uma ona 'ai. O le ulu o le ulu, o le gasea, o le vevela, o le pulumu toto e faailo ai se faafitauli.

Manulele gaogao ma mea sese: tulaga faʻavae eseese

O ai e le fiafia e alu i le vaomatua mo musipolo ma pe a mavae ni nai itula e piki se ato atoa po o se pakete? O le mea tonu lea i le pulou. A uma mea uma, latou te ola ae i aiga tele o ni nai fasipepa, o loʻo i totonu o se vaega laitiiti. Ina ia mafai ona faʻaulu manuia le tauvaga, e taua tele mo tagata uma ona iloa auala e iloagofie ai pulou meli mai moa meli sese. A le o lena, o le olioli e mafai ona suia i le oona o meaʻai oona. Muamua, mafaufau i faʻamaʻitaʻiga saogalemu ma saogalemu. Ma, ona aveese lea o le "mask" mai pulou sesega, lea e taumafai e ulu atu i totonu o le ato i tagata e le masani ai mushroom pickers.

E fautuaina e le au atamamai e gauai atu i le tele o taʻiala e fesoasoani e matauina se eseesega matautia i le va o fualaau suamalie ma meli sese:

  1. Le manogi. Afai e tulaʻi masalosaloga i le taimi o le aoina o meaalofa o vaomatua, e mafai ona e sosogi le pulou o le fomaʻi ina ia mafai ai ona inu lona manogi. O le mushroom musika ei ai le manogi manaia, ma o loʻo i totonu o le "imitator" ia faʻamatalaga o eleele pala.
  2. Leg O tamaʻi pulou talavou ei ai se vae, lea ua teuteuina i se ata tifaga "laʻei". E latalata ane o ia i le pulou. Musika, e talitutusa ma pulou meli, e leai se "teuteuga".
  3. Le lanu o papatusi. I totonu o pulou suamalie, latou te valiina i se lanu samasama poʻo le kulimi. Vailaau meli meli e mitamita ai se lanu samasama, olive poo le lanu moana.
  4. O le pito i fafo o le pulou. I totonu o sifo pepeʻai, o le pito i luga o le pulou e masani ona pala. O selu puʻamuʻu e iai se lamolemole lelei.
  5. Le lanu o le ogatotonu o le fuga. E mafai ona iai se lanu enaena o le meli. Musika "tagata faataitai" e iloga i ata e sili ona matagofie: se lanu susulu o le sulfur po o piliki mumu.

O le mea moni, o nei faʻavae uma e taua tele, ae afai a maeʻa le masalosalo suʻesuʻega, matou te faʻaaogaina le mataupu faavae autu: "Aua le mautinoa - aua le faʻaaoga!".

E le tatau ona alu na o tagata e le o ni mea e faʻaaogaina ai mashroom mushroom mo ni pulou. Fautuaga lelei mai se fomai faapitoa o le a fesoasoani ia te oe e aua le pauu atu i le mailei o le matapeʻapeʻa, ma ia naʻo ni pulou suamalie.

Faiga o au pelemisi e sili ona e fiafia i ai

Ina ia mafai ona iloa le eseesega i le va o fuamoa ma meaʻai mai le tasi i le isi, e taua le malamalama lelei i uiga tuputupu aʻe o nei laau toto. E pei ona e iloa, i le natura o loʻo i ai le tele o ituaiga eseese o moa. Ae o i latou uma e autasi i faailo masani o nei mea malie matagofie. E foliga mai e le lava le iloa pe faapefea ona vaʻaia pulou mai le itu. E taua le iloa sili atu ia i latou.

E masani ona ola i totonu o ni vaega tetele e lata i ogalaau po o le aʻa o aʻa e afua mai ile palapala. Pe a na o le tosoina mai i le eleele vaovao vaivai, e teuteuina i se pulou semicircular. I taimi sili atu, e suia uma lava foliga. O le taimi nei e foliga mai e pei o se ipu lautele, liliu i lalo.

A o vaʻavaʻai i ata o musika sese ma gaosia, e mafai ona e vaʻai i eseesega i le valivali ma le tele o pulou. O nei mea e mafai ona pei o ni ata:

  • moli
  • lanu samasama;
  • lanu enaena;
  • sameli sameli.

Ole maualuga o le pulou e oʻo atu i le 10 cm. O lona pito i fafo ua ufiufi i sikula, lea o le a mou ese atu i le taimi. O papatusi pito i tua o pulou i musika laiti e masani lava o le malamalama. I fuainumera matutua, e valiina i lanu enaena po o lanu samasama.

Afai e te mafaufau ma le totoa i vae o mea taumafa taumafa, o le a e maitauina e le o totonu i totonu. E le gata i lea, ua teuteuina i se mama paʻu, lea na fausia mai le puipui puipui o se mushroom talavou.

O le pulupulu ei ai se lanu enaena enaena, lea e le suia e tusa lava pe a oʻo i ai le vai.

O le fili e sili atu le iloa e le tagata lava ia

I le amataga o le tautoulu, pe a vevela le la i tagata i ona ave mafanafana, e toatele eo atu i le vaomatua mo musika. Ae maise lava o le matagofie o nofoaga ma laau paʻuʻu poʻo ni pito i lalo e ufitia ai le tele o hamu. Ae ina ia aua nei o atu i ni "fili" e le masani ai, e aoga le faamasani i musika sese. E faʻapefea ona vaʻavaʻai i latou mai aiga o loʻo aʻafia ae le o se mea faʻafuaseʻi tuʻu i totonu o se ato, ona i luga o le laulau? Mafaufau i nisi o ituaiga o ia ituaiga filifiliga faigata.

O tagata e le o malamalama i meaola o le vaomatua e tatau ona latou manatu e mafai ona ola ia musika pulou i totonu o le vaiaai faatasi ai ma togafitiga suamalie o aiga tutusa lava.

Brick Red Honey agarics

I le taufaʻaiuga o Aokuso, i luga o le vaomatua i totonu o ogalaau tuai ma laau paʻu, o vaega o le autumn e tutupu i vaega tetele. O ata e fesoasoani e iloa ai lenei "fili" leaga i lona mamalu uma. O le tele o taimi, o lona pulou pipili e mai i le 4 i le 8 cm. I se tulaga matua, e tatala ai sina mea, ma avea ai ma foliga tutusa ma ona aiga. O le eseesega taua o le lanu enaena mumu o le pito i fafo o le ufiufi. O le mushroom meat has a bitter bitterness and a yellow color yellow color.

Faʻasalaga

O nei pulou pulou "nofo" i totonu o aiga tetele e lata ane i aʻa ma aʻa o seneturi matutua-laau tuai. Faʻaalia i le tautotogo o le tautotogo ma fua mai seʻia oʻo i le amataga o Setema. O se uiga iloga o musika laiti o lenei ituaiga o se pulou foliga. I le aluga o taimi, e matala e pei o se faamalu, i luga o luga o luga o se paʻu pulou puʻu. O pito o le pulou o le mashroom muskeda o loʻo faʻapipiʻiina e se moli malamalama, lea e tumau mai le puipui puipui. O lona lautele e mai i le 3 i le 7 cm. Lanu - masani ona samasama-enaena, e ui lava e paʻepaʻe.

Sulfur Yellow Mushroom

O lenei taumafataga o le meli o le autumn e matua lamatia tele lava. O le igoa ma le ata o le mushroom e tele se tala e uiga i ai. I le avea ai ma tulafono, o le meli meli-samasama agari e tupu i luga o ogalaau, lala, suauʻu ma faataamilo i laau taʻutaʻu ma laau coniferous. Faʻalagolago i tulaga o le tau, e malosi lona fua mai seia oʻo i le masina o Oketopa muamua. E tupu i le tele o vaega.

O lona pulou, e foliga mai o se logo, mulimuli ane liua i se "faamalu malu" ma e iloga i lenei lanu:

  • samasama
  • lanu samasama;
  • samasama-lanu enaena.

I le ogatotonu o le pulou, o loʻo i ai le eseesega o le paʻu. A faʻapea o le a oʻo i luga o le laulau 'ai o tagata faʻatoʻa meaalofa o le vaomatua, o le taunuuga e ono le mafai ona faʻaaogaina. O le mea lea, o le iloa o le a le mea e leaga ai musika, e fesoasoani e aloese mai ia i latou.

Laulaina Royal

O lenei ituaiga mushroom e tatau ona gauai faapitoa i ai, aua o se meaʻai matagofie mo tagata fiafia i meaalofa o vaomatua. O faʻataʻitaʻiga faʻapitoa e iai le pulou lautele e pei o le lanu samasama po o le olive. O fua uma e tele na ufitia i le lanu enaena, e foliga tutusa ma laʻau poʻo ni faʻamaʻi alofa. Ma o le aano o meli o le tupu tautupu e lanu samasama.

E sili ona lelei le filifilia o pulou pulou ei ai pulou mucous e faigofie ona paʻi. Afai o le fualaau aina ei ai se paolo pogisa, o lona uiga ua le o toe talavou.

E ui lava i lea lauiloa, ae o loʻo puʻeina i totonu o le natura ni folofale sese. E tele taimi latou te ola ai i ni nofoaga o lefulefu po o ni afaina ua uma ona taatele i le mutia. Ma o le aano o ia anufe e manogi le manaia, o se tasi lea o mea iloga o nei anufe matafe. O nisi oi latou e tauaso i le vaitau timuga, ma ia i ai foi se numera itiiti o fua. Faatasi ai ma le matua, e fesuisuiai pulou pulou o musika sese, lea e faailoa ai lo latou le fetaui mo meaai.