Isi

Chrysanthemum spherical - taumalulu i le lauʻeleʻele avanoa

Talofa O tausaga taʻitasi, e tatau ona e faʻaaluina le tele o le malosi e totoina ai se fugalaau i le fugalaau i fugalaau. Latou te fai mai e mafai ona ola i le taumalulu? Afai o lea, ona taʻu mai lea ia i matou nisi mea e uiga i se fugalaau matagofie e pei o se chrysanthemum spherical - taumalulu i fanua tatala, sauniuniga, ma isi mea.

Chrysanthemum o se laau e sili ona fiafia i ai le tele o tagata nonofo i le taumafanafana. Ona o lona lalelei, ua latou saunia e faʻaalu le tele o le taimi ma le malosi. Ma, o le mea moni, o le chrysanthemum e mafai ona solo i totonu o le eleele. Faʻalagolago i le ituaiga, latou te faigofie ona faʻamaonia le taumalulu e le gata i le itu i saute, ae faʻapea foi i le ogatotonu o lo tatou atunuu. O le mea moni, o se laau e pei o le chrysanthemum, o le taumalulu i le laufanua o le a leai ni taunuuga, e tatau ona e saunia e tusa ai.

Saunia mo le taumalulu

I le oʻo mai o le tautoulu, fugalaau fuga mai fugalaau, lafoaʻi faʻamago. O lea la, ua oʻo i le taimi e faʻamautinoa ai o lau fugalaau sili ona e fiafia i ai e vave ona sao i le tau malulu.

Ina ia faia lenei mea, o le vao ua teuteuina i se maualuga e tusa ma le 10-12 simita. E fautuaina le faʻaaogaina o se aufaitofa mataʻutia mo lenei mea - o le ogaoga e matua faʻamalo ma faigofie ona faaleagaina. O se puni vavalalata o le a sili atu ona laveaʻiina i latou nai lo le tipi.

I le itu i saute o le atunuu, i le mea e leai ni fagi, ua lava lea. Afai oe auai i le galueaina o chrysanthemums i le vaeluagalemu, e tatau ona e faaeteete ina ia aua nei fasiotia e le muaʻi pulu fua ma aʻa. Ina ia faia lenei mea, ia ufiufi le chrysanthemum ma laʻau paʻu uila po o se mafiafia papaʻi o seisi. O le filifiliga muamua e sili atu ona faigofie - o le a leai se manaʻoga e aveese le sawdust i le tautotogo. Ae o le lona lua e sili atu ona faigofie ona maua - e le o tagata uma e maua le avanoa e teu ai luga i luga o le aofaʻi saʻo o lala paʻu.

Afai o le taumalulu i totonu o le itulagi e matua malulu lava ma e le mafiafia le kiona, ona pau ai lea o le ala e totoina ai i fugalaau ma faaputuina i totonu o le fogafale poo le potu ma le tulaʻi mai.

Galuega tautotogo

I le tautotogo, o le taimi e paʻu ai le kiona ma e mafanafana lava, e tatau ona e aveesea lala lala mai le chrysanthemum pe aveese le sawdust. E tatau ona alu ese le susu o le susu ina ia le aʻafia ai aʻa laiti i le pala ma le pulupulu. Ae afai e malulu po, e tatau ona ufiufi paʻu i le afiafi.

I se tulaga lautele, e le fautuaina le totoina o se vao vao chrysanthemum mo le sili atu ma le lua tausaga i le laasaga - e itiiti lava fugalaau, ma o le vao lava ia e pala. O le mea lea, i le faaiuga o le vaitau lona lua, e tatau ona vaeluaina le vaomatua ma tipiina. Ona faʻafiafiaina lea o oe e le fugalaau i lona matagofie mo le silia ma le tasi le tausaga.