O le togalaau

O a fatu tomato e filifili?

Tomatoes o se tasi o aganuu lauiloa i totonu oa tatou togalaau. Ae peitai, afai ei ai ni tulaga latou te galulue lelei, i isi latou te le fiafia i ai. Ma o le mea iinei e le gata o le taimi e mataituina ai le saʻo o faiga faʻatoʻaga, ae faʻapea foi i le filifilia o ituaiga. O se ituaiga o tamato e filifilia lelei e mafai ona maua ai le 50% o le manuia o le seleselega, ona lelei lea o le fafagaina, ma le fafagaina tatau, ma le pine, ma isi togafiti. O le mea lea, pe a faʻatauina mai fatu o tomato, e le tatau ona e faʻalagolago i le malamalama, pe sili atu foi i luga o se ata lanu, ae masani lava i luga o uiga o mea o loʻo i tua o se ata manino ma se igoa.

Tomato

Sei o tatou mafaufau pe faapefea ona filifili fatu tomato mo ou moega.

1. Tatou te taulai atu i le natura o le atinaʻeina o le eletise o le tamato

O le mea muamua e malamalama i ai pe a filifilia se ituaiga o tamato uma e eseese i le natura o le atinaʻe o vaega eletise. I luga o lenei tulaga, ua vaevaeina i latou i ni mea e le taua ma le filifilia.

Faʻamatalaga faʻamaonia ma le faʻapipiʻiina o tamato ese i le le faatapulaaina o le tuputupu ae ma e mafai ona ausia se maualuga e oo atu i le 6 m. I le ogatotonu ma le itu i saute latou te ola i greenhouses, e tasi le laau. I le itu i saute, latou te faʻaalia lelei i latou i le avanoa. E le faʻaaogaina i le itu i matu, aua e leai se taimi e faʻamalolo ai i totonu o le lauʻeleʻele poʻo i totonu o greenhouses.

  • O le inflorescences i totonu o na tamato ua faia i laulaau uma e tolu.
  • I luga o laau totő, e oo atu i le 9 brushes e mafai ona fai, o lona pito muamua e sili atu i luga o le lanu 8-12, ona sosoo ai lea ma le lua tausaga.
  • O ituaiga eseese nei o tamato. Latou te fuga ma fua tele pea, ma taofi i le tuputupu ae pe a faʻaitiitia le tau o le autumn.
  • Mo fua o fuamato tetele, e oʻo atu i le 4 fua o fatu o loʻo faia i le pulupulu e tasi, ma mo fatu laititi-fua, cherry, e oo atu i le 30 fua.
  • O le fua o le fualaau aina o lenei vaega e amata i le 110 - 120 aso mai le taimi o le faʻaleleia o fualaau.
  • Ona o le maualuga o le tuputupu ae, o tamato e le tauamiotonuina e itiiti le afaina ona o le tuai.

Tetee Fuafuaina o Tomato - ese i le faatapulaaina o le tuputupu ae (50 - 120 cm), fugalaau e tasi le taimi, o le mafai ona fausia ni mea e le o iai i luga o itu. O le fuafuaina o ituaiga tomato e masani ona faʻaaogaina mo eleele tatala (i le itu i saute ma le ogatotonu), i matu mo greenhouses. Manaʻomia se siaki faigofie.

  • O le fuafuaina o ituaiga tomato e totoina i luga o le tasi laau e tusa ma le 5 brushes, ma faia i latou i le 1 - 2 lau.
  • O le faʻamuamua muamua ua faia i luga ole laupepa 5 - 7.
  • O le maʻoti o ituaiga tomato o loʻo i ai ni galuega faʻapuupuu.
  • Ina ia maua se fuataga atoa e manaʻomia ai le faapipii.
  • O le filifilia o ituaiga tomato e amata ona fua mai i le 80 - 100 aso mai le taimi na amata ai ona totoina.
  • Latou te tuʻuina atu le seleselega i se faiga faauo - 50% o le fua e tupu i le 20 aso muamua o le fua o le fua.
  • Latou te le toe faʻatupulaʻia pe a uma ona fausia le pulumu mulimuli.

I le kulupu e faʻamautinoa, o laʻau e sili atu le manaia ma le maʻoti e iloga.

Super Tometery Tomatoes latou faia se pupuʻu (e oo atu i le 80 cm) le vao faʻasaina ma 2-3 palasi e fai i le 1-2 laulaʻau ua sili atu i le 5-6 laulaʻau. O fua nei o fua o fuamato, o le tuʻuina atu o fua faʻatasi, e le manaʻomia ona vavae. I le silia ma le 20 aso o le taimi e fua mai ai, e tusa ma le 80% o fualaau aina uma na fuaina i luga.

Semi-fuafuaina tomato o loʻo iai se vaivaiga vaivai ma e mafai ona ola e oʻo i le 1.5 mita le maualuga, e oʻo atu i le 6 - 8 inflorescences, o le muamua na faia pe a uma le 9 - 10 laulaʻau, ma le isi - pe a uma le 2 - 3 lau. Latou te matua i se aso mulimuli ane. Manaomia se pa puipui. Faʻailoga i le 2 pupu.

O tamato ua totoina e sili ona maualalo. E le manaʻomia se mea faʻapipiʻi, e le manaʻomia ai se pine. I le vave lava, na iloa mai e se toe foi mai ma le agalelei o le seleselega. E le gata ina i ai se vao vao, ae o se aʻa foi, e mafai ai ona ola i se laau toto. O nisi ituaiga o tamato o lenei vaega e sili ona lelei mo le faʻaaogaina o le koneteina. O le tele lava ua sili atu le tetee atu i le atuatuvale. O le pulumu muamua i luga o ia tamato ua faia i luga o le lau 4 - 5, le isi - pe a uma le 1 - 2 lau.

Tomato

2. Filifili le tele o fuamato

E tutusa le taua o le taua o le filifiliga o ituaiga o tamato o le tele o fua. Ma iinei foi, e le faigofie tele.

E le o le faapea o le tele o fua o lenei faatoaga e fesootai tonu ma le maualuga o laau, ae ua matauina e eseese ituaiga o tamato e maua mai ai fatu laau toto, ma e le tele le taua. Ae ui i lea, o le peleni e i ai i le vaega mulimuli - e i ai le tele o tamato.

O le mea lea, o le setiina o le sini ia ola i le sili atu i le kilogram kilokalama, e tatau ona e malamalama o le ae taulimaina ituaiga eseese o tamato, e sili atu le faigata ona tausia nai lo mea e leai ni mea, e maua ai se taimi umi ma umi, ma le itiiti ifo nai lo ituaiga ma fualaau laiti. Ae afai e totō tomato e maua ai maketi maketi, pe ina ia mafai ona aveese se fuainumera tele o fualaau aina i se taimi pupuu (mo le totoina) - ona avea lea o le vaega sili ona filifilia ma filifiliga sili ona lelei.

3. Matou te amanaʻia le faʻatulagaga o le tamato

O le vaega e sosoo ai o se filifiliga "lelei" o le fetusiaiga o uiga eseese o se tamato i se itulagi fetolofi.

O le a le eseesega o le talo? O se ituaiga lea ua filifilia mo le galueaina i totonu o le eria i luga o le faavae o faailo sili ona lelei o fua o le seleselega, fua, tausia o le lelei, gafatiaina, tofo, tetee atu i faʻamaʻi faʻamaʻi ma meaola faalafua ... I se upu, e mafai ona maua ai le tele o gaioiga, ma le itiiti ifo o le faʻafaigaluegaina i nei tau.

4. Tatou te gauai atu i le taimi matua o tamato

O le taimi matua o tamato o le vaitau mai i fatu laau e seleseleina ai le fua tele. O nei vailaʻau uma e vaevaeina i vaega tetele e tolu: o le vave o le taumafa, o le matua ma le tuai ona matua.

I tulaga o se vaitau puupuu, e leai se uiga e totoina ai le totoina o ituaiga tomato eseese e tusa lava pe i ai ni uiga lelei o le tofo. Ae i le itu i saute, e tauamiotonuina le filifilia o le tele o ituaiga e ese i le taimi e matua ai, ma ina ia faʻalautele le seleselega ma ia faʻapipiʻi le laulau.

E le gata i lea, i nofoaga e iai le maualuga o le lamatia o tamato, e lelei tele le totoina o ituaiga o ituaiga e amata ona tuʻuina atu le vaega autu o le fua ao le i amataina tulaga lelei mo le maʻi.

Tomato

5. Tatou te suesue i uiga o le fua

O se fua faatatau tatau mo le filifilia o se ituaiga e tatau foi ona avea ma uiga o fualaau o le tomato. Laʻasaga, lanu, foliga, meaʻai, suālaʻau, tausia o le lelei, faʻatautaia ...

Afai o le oloa e faamoemoe mo le maketi, o le filifiliga aupito sili ona mumu o tamato ma fualaau aina o se foliga talafeagai, mamafa o le mamafa, fua maualuga o le mafai ona gafatia ma tausia le lelei, gafa lelei i le fua. Afai mo salakeke - o fualaʻau eseese e taʻua o salad, o loʻo faʻamatalaina i ni fua laʻau tino tele ma se manogi matagofie. E masani lava o piniki, samasama poʻo moli. E i ai foi ituaiga mo le sima, mo le maalili, mo le faamamaina, mo le vevela ... I se upu, e mafai ma talafeagai e filifili tonu le mea e manaʻomia.

6. Eseʻese poʻo le kulupu?

O lenei fesili pe a filifilia fatu tomato e tele lava ina faigata. Ae ui i lea, e tatau foi ona faʻatautaia.

O le a se ituaiga? O le mea moni, o se vaega lenei o uiga e iloagofie ai se vaega o laau mai isi laau o le ituaiga lava lea. O le a le kulupu? O se meaola lea e maua e ala i le sopoia ituaiga eseese. I luga o le ato ma fatu, ua faailoa mai e le faʻailoga F1, o loʻo i tua o le igoa.

E le gata i lea, o se eseesega o se faʻaauau pea o uiga, e lua uma ma e le lelei, faʻaliliu atu i fatu i le isi auga o laau. Ae o le kulupu o se tuufaatasiga o le faaleleia o uiga, ae, o le mea e leaga ai, e le o totoina i fatu. O le mea lea, o fatu e seleseleina mai vailaʻau varietal, ae le mai i laau toto.

O le mea lea, afai o fatu tumato e filifilia mo greenhouses, ona tatau lea ona avea le filifiliga o hybrids ma vaifofo le lelei. E ese i latou i fualaau e sili atu ona lelei, vave o latou matua, fuaina o le gaosiga, gaosia o oloa, gafatia maualuga i mea leaga, faateleina le tetee atu i faamaʻi ma meaola faalafua.

Afai tatou te talanoa e uiga i le tatalaina o le eleele, ona tatau lea o ituaiga uma ma ituaiga toto. Ae ui i lea, o le mea mulimuli, ona o le lotogatasi o uiga lelei e lua o laina matua i le taimi e tasi, e sili atu ona aoga.

Ae ui lava i lea ... O vaivaila ma GMO e le tutusa. E le o faʻatoaga gaosia oloa e faʻafouina. O le mea lea, aua le fefe i le muaʻi "F1" ma filifili po o le a le mea moni e maua ai se seleselega lelei.

Tomato bush.

7. E fia ituaiga tomato e faʻatau?

O se galuega e tutusa le faigata pe a filifilia fatu tomato mo le amataina o fai togalaau o le fesili: E fia?

O le mea moni, e faigofie lava mea uma. Afai e te le masani i le aganuu, ma e le mafai ona e taʻua oe lava o se fai togalaau, faʻatau ituaiga 1 - 2 e sili ona faʻasalalauina i au uo, ituaiga na e faʻalogo, ma i latou 1 - 2 e te fiafia i ai, mo suega. Ma e le tatau ona totoina fatu uma o se tamato mai se sachet, 3-4 vao e lava e malamalama ai i mea ua e mauaina ma ia mautinoa le tausiga lelei mo lenei mea.

Faaiuga:

Pe a filifilia fatuga o le tamato, e tatau ona manatua o eseesega e eseese i latou lava e le gata i le tofo, ae i le amataga foi, gaosia, tausia lelei, gafatia, tetee atu i faamaʻi ma meaola faalafua, o le natura o le tuputupu aʻe ma le atinaʻeina. Atonu latou te iai fautuaga mo le tuputupu aʻe i lenei vaʻalele fesuiaiga, e tasi pe lua fagu, ma e ese mai i le lavelave o le pa.

O le mea lea, ao lei faia se faaiuga mulimuli i luga o le faʻatauina o se ituaiga faapitoa poʻo se faʻalapotopotoga, e tatau ona e faʻaeteete ma le faʻaeteete oe lava i ona uiga, ia e fiafia i iloiloga, ma fuafua mea e mafai. Ma, afai o le filifiliga e faia ma le mafaufau, o le seleselega e ono fiafia!

Laulau o uiga o ituaiga tomato e ala i auala o le galueaiina, matua, ituaiga o le tuputupu ae, ituaiga o faaaogaina ma isi mea e mafai ona e mauaina i se mea ese: "Laulau o uiga o ituaiga tomato"

Faʻalogo! Matou te fesili atu i faʻamatalaga i lenei tusiga e tusi ai ituaiga o tamato e te tupu ma e te fiafia e uiga io latou uiga. Faamolemole aua nei galo, i le faaopoopo atu i le igoa, ia faamatala puupuu, ma faailoa po o fea le itulagi ma po o le a le auala e te ola ai. E mafai ona e lafoina au iloiloga i ata i lenei filo i luga o le faʻalanoaga. Faafetai lava!