Fale taumafanafana

Mai se tagata gaosi Saina o le faʻafeinuina mo laau toto

I totonu o le atunuʻu, o se vai inu e mafai ona talafeagai e pei o le ea. O le toʻatele o tagata nonofo i le taumafanafana e totōina fatu, mo se faʻataʻitaʻiga, tamato, ina ia aua nei faʻatau mai ni fatu laau e le o iloa le lelei mulimuli ane, pe na o ni mea e leaga ai laau i o latou eria. Mo le fausiaina o ia tulaga, e sili ona lelei le faʻaaogaina o se vailaʻau faʻafefe, faigofie. O le taʻiala o lona faʻatinoina ma le faʻamoemoe e iloa e tagata uma:

  • Aua le faamanualia le laau i le mamafa o le vai;
  • Aua nei fufuluina le eleele i le togalaau.

O le filifiliga o le suāvai e tatau ona faʻafesoʻotaʻi ma le faaeteete, e tatau ona mama, maualalo le mamafa, ae le faʻafefeina le vai pe a faʻafeinu. I luga o le saite o oloa Saina "Aliexpress" o le laina tutusa o le a tau e 781 rubles, e le aofia ai le auina atu. O totogi e totogi eseese ma o le a tau i le 126 ruble 86 kopeks. I le aotelega, e tatau ona e totogiina 907 rubles 86 kopeka mo le faʻatau.

O le faʻafeinuina e mafai ona faia i le toetoe lava a leai se palasitika. E mafai ona aveesea le suāsusu ma le isu, o loʻo i ai se filo. O le pito i luga o le faʻafeinu e mafai ona tatala le afa ina ia faigofie ai ona faʻatumu le vai, ae i le taimi o le faʻavaivai o loʻo i ai se tulaga lamatia o le a tafe mai le vai.

O le foliga mai o le suāsusu e mafai ona manaia, ma o le a le maasiasi le tuʻu i luga o le windowsill poʻo luga o se fata i le fale o le atunuʻu. O le meafaigaluega e taofia ai le 2 lita o vai.

E i ai se manaʻoga e faʻatulaga le mea pito sili ona faigofie - o le faʻavainuina mo le faʻamaina, i Saina? O le mea lea, o le upega tafailagi a My-shop e ofoina atu le tele o ituaiga uma o vai inu, o mea uma e fai i le palasitika ma le sila. E i ai togalaau masani, ei ai se mamanu tulaga ese. E tofu i latou uma ma se mea e sili ona sao i le galuega autu - fafagaina laau i totonu o le atunuu.

E mafai ona faʻafeinu le "Lily" ma se gafatia e 1.4 lita. O foliga vaaia e muamua, e leai se avanoa e filifili ai se isi lanu.

Pau lava le "toe faʻafoʻi" pe a faʻatusatusa i le faʻamamaina mai Saina o le leai o se isu e mafai ona aveese. Ae i lenei tulaga, o le avanoa e faʻaaogaina ai le vai e le aofia ai. Afai e masani ona e aveeseina le isu, o le filo filo e soloi ma amata ona tuʻu le vai, o lona uiga o le meafaigaluega e le mafai ona faʻaaogaina.

I le Ikea homemarket home, o le uluai fafagaina e mafai ona faʻatau mo le toeitiiti penny, e na o le 79 ruble:

O se mea e faʻaaoga ai meainu e itiiti ifo i le gafatia - e na o le 1.2 lita, ae e matua faigofie lava ma taugofie.

O le mea lea, o le fainuina mai Saina e faʻalelei ma e manaia foliga vaaia, ae o le tau e maualuga tele. O le a sili atu le aoga ma le tamaoaiga e filifili ai se vai inu mo le tausiga o fualaau ma totonu ole fale i soo se faleoloa e latalata i lou fale pe o agai i le fale.